2 feb

Helloo!
Har just ätit lite glass namnam vad gott det är..! och se just nu på fuskbyggarna, vilka j*¤#la svin...att dom kan göra så mot andra människor..det förstår jag verkligen inte hur man kan göra såå.! åh vad arg man blir!...

Idag blev det en promenad i solskenet med voven :) var riktigt skönt, men hade lite mera ont idag så gick inte riktigt lika långt idag..men det viktigaste är ju ändå att jag gick ut på promenad ändå! :) Har sett på OC avsnitt också...dom är ju såå bra!! :) Imorgon ska jag byta gardiner med svärmor, hon är så snäll som kommer och hjälper mig med det :) tänk vilken tur ja har:) Sedan kommer min mamma och pappa och mina småbröder, ska bjuda dem på middag :) såå det blir super kul :)

Snart är det lördag...åh vad kul det ska bli :) sova på hotell och äta god middag :) var ett ta sen jag åt ute nu (p.g.a att jag har opererat ryggen)

Ska snart sova, jag hoppas jag har ro att sova...:) godnatt sov så gott!

PPusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0