Underbart!

God morgon! :)

Så här är det i går morse tingade jag en valp, jag fick den, såå imorgon blir det hämtning av den lilla valpen! :) Åh vad roligt! :) Vaknade av att det ringde på mobilen, såå det var valp uppföddaren , hon ville bara berätta om massa saker informerade mig lite om hur valpen är osv ...hon är mycket trevlig måste jag säga! :) Ska bli såå spännanded att träffa lilla valpen!! :)

Idag såå ska jag fara till stan och köpa en bur, leksak, någon filt, osv :) åh vad spännande! :D:D Så roligt! :)
Och såå ska jag köra bil i stan idag, få se hur det går! :)


Ne men skriver sen, när voven är i min famn :) då får jag he upp nå bilder på lill voven! :)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0