Stan med Kajsa, imorgon väntas jobb!

Goo kväll!

Jaa sitter nu nyvaken....råka sova i typ 4 timmar..:S aja..var väldigt trött alla fall!..Ha varit i stan med Kajsa idag, ha haft det väldigt trevligt :) hitta lite smått och gott ;)
Köt Nya brillor ;)

Sen for jag hem och gjorde mat och sen somnade jag...hmm gubben satt brevid och spelade Xbox360..hmm jag hitta ett spela åt honom som han gillade MYCKET!..Var det bra eller dåligt??..:P Ne men det är bra att tyckte det var kul, annars spelar han inte såå mycket :)

Imorgon blir det att jobba igen, har ju som varit ledig i två veckor nu har haft det såå skönt! Behövdes ...:)Men det ska bli kul att jobba igen,såå det blir hela dagen imorgon sen ledig på onsdag ;)

Ne nu ska jag väl gå och lägga mig igen såå jag orkar med morgon dagen ;) God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0