Ledig, jobbar helg

Hejhej :)

Har varit ledig idag :) skönt! Har fått en fint besök av Amanda, tänk var roligt! :) Var såå himla länge sen!..Var riktigt kul att träffa henne! Hoppas vi kan styra ihop något så jag och Amanda & Nathalie kan träffas snart igen! Vore super kul! Tack för att du kom idag Amanda! :)

Har också tvättat idag, sen for vi och handla lite senare och vi gjorde korvstroganoff och ris till middag idag gott gott :) sen såå diskade jag bort och ilet att baka, såå jag bakade en sockerkaka med hallon och rödavinbär, det blev riktigt gott :) var länge sen jag bakade sist :/ :P
Imorgon blir det att jobba kväll, och s¨å jobbar jag resten av helgen känns lite surt..men men he bara att köra på! :)

Måste bara säga hur mycket jag älskar min Kristoffer, han är en underbar person och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom, han gör mig så lycklig och får mig att skratta som ingen annan<3 Jag tänker tillbaka då jag hade ny opererat mig..han var ett jätte bra stöd, det var han och min familj som fick mig att ta mig igenom det jobbiga..och han var såå fin som hjälpte mig med allt som jag inte kunde göra hemma, jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan honom ...Han är mitt allt, och jag älskar honom av hela mitt hjärta<3 tack för att du finns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0