Ledig idag :)

Helloo!


Idag har jag varit ledig, SKÖNT! :) Såå jag har tvättat och såå har jag pluggat teori, såå jag klarde en fas YES :D
Sen har jag bara tagit det lugnt! :) Igår såå jobbade jag kväll, gick bara bra med lite tugnt men men :)

Sen var jag i stan med Nathalie & Amanda en sväg på Måndag, jätte trevligt! :D Åt lunch åså shoppade vi lite :)
sen for jag till syster och åt en jätte god middag som Ante hade gjort, och vet ni vad jag fick en present av syster en jätte FIN halsduk åh vad fin den var! :) HOn hjälpte mig att "bleka" håret hon är såå söt! Det gick inte så bra eftersom det var vanlig färgning som jag inte tänkte på när jag köpte den ...:( såå får försöka igen :)

Imorgon blir det kort dag , såå det blir ju sknt! :) funder på att träna efter och sen gå till Fridas jobb :)

ska snart sova såå jag orkar upp imorgon! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0