Halkbanan

goo kväll!

Sitter och ser tv, ska ringa till älsklingen snart , han och jagar björn i Vilhelmina ..:) Idag har det varit en full rulle , har varit och på halkbanan, det gick bara bra :) Och de var riktigt kul! det var speciellt roligt att köra själv!!! :D såå klart var allt annat kul, men man in såg hur farligt det det kan vara när det är halt...!.usch...men bra dag alla fall!

På vägen hem från halkbanan såå fick jag köra, och vi fick öva på att köra om varandra! :) det var kul, men väldigt trött i huvudet...menmen sen for jag hem med bussen tog min cykel och cyklade hem, och satt in en tvätt i maskin. Sen kom mamma förbi och lämnade ved klyven, tack mamma du är bäst! :) :*

Igår jobbade jag kväll, det gick bra! Imorgon blir att jobba kväll igen, såå det är bara tutta och köra!
Hmm..jag vet inte om jag håller på att bli riktigt förkyld..känner mig hängig ..och torr hosta åså...drygt..jag brukar ju inte vara föryld...!..aja nog pratat om det..:)

Ne nu ska jag ringa älsklingen<3
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0