Träning,vänner <3

Gokväll!

Idag har det varit en bra dag :) Sov till 09.30 riktigt SKÖNT! :D Sen for jag en sväng till vännäs och fikade med Kajsa och Tont, det var riktigt roligt och väldigt trevligt :)

Efter det så for jag och gubben och handlade lite mat , när vi kom hem så gjorde vil lite mat och vilade sedan efter maten innan vi for och tränade med bror min :) Det gick riktigt bra idag, fick väldigt bra hjälp av både bror & gubben min :9 tur jag har dem<3 Man lär sig alltid något nytt! :) tränade Triceps & bröst idag :D


Triceps & Biceps





Bröst



Nu sitter jag och ser på talan 2011 tycker det är väldigt underhållande program man får både skratta & och beundras över hur duktiga vissa männsikor är! :) Efter det ska jag plugga mera körkortteori, :) imorgon vet jag inte riktigt vad som händer...ska väl alla fall träna :) Får väl se vad som händer mer ;)

Ska dra nu ha det pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0