Söndag,träning,vila,

Hej på er!



Ser just nu på en skräck film...den heter The Coverenant faktiskt bra :) Kunde inte sova så gick ner och kika på tv istälet så då fastnade jag för den :)

Idag har det varit en ganska bra dag :) har träntat med mamma min, det blev ett bra pass :) och sen for jag hem och lagade mat med gubben <33  och sen vilade jag ett tag..skönt och det behövdes..!

Ikväll såg jag och gubben och Alex en film :) den heter 127 timmar..i början sög den hahaha...men faktiskt ju mer vi såg på den blev den bra :) Konstig måste jag säga att den var, men ändå var den bra :) Kan rekomendera den!

Imorgon är jag ledig vad jag vet nu alla fall...ska se om jag får med mig Kajsa och träna ..:) annars får jag väl kanske träna på kvällen!..:) På tisdag ska jag till stan till sjukgymnasten... hon ska väl se hur träningen går åså...




God natt sov såå gott ! pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0