Söndag,träning,mat,+mys

Hejhej!


Ska snart sova...är som små trött även om jag inte ska upp tidigt imorgon men jag har ingen lust att vara uppe så länge! Idag har det varit en lugn och skön dag :) Jag,bror och killen for och tränade på eftermiddagen, vi tränade Biceps & Rygg idag :) Det gick bara bra, men det ända var väl att jag fick ont i huvudet mitt i allt...såå jag vilade en stund och sen körde jag på som vanligt :) Sen for vi på affärn en snabbis och hanlda lite grejer till middagen, det blev Kyckling i ugn + ris+ en god och mumsig sås och sallad sååklart! ;D


Sen efter middagen blev det bara att softa framför tv och sitta och snacka...sen kom min bror på iden att vi skulle beställa en Onepiece hahahaha såå vi satt ett bra tag och kollade på en massa olika, tog en j**** stund innan vi bestämmde oss men tillslut sååå blev det en var hahaha :) dessutom fick vi rabatt :D hahah GÖTT! Sååå hoppas det kommer snart sååå man kan använda den!!! ;D Tänker ha den som Mysplagg ;)

Den här ha jag beställt, såå fin tycker jag och säkert väldigt mysig :D
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra...får se vad jag hittar på!...Är som små irriterad på en sak...men jag vill inte gå in på det här...vore olämpligt...! Men men såå kan det vara ju ;)

God natt på er, sov såå gott! puss ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0