Nöjd!:)

Hej på er:) Idag har det varit en bra dag :) har jobbat från 07.30-15.00 så det blev några Timmar alla fall:) allt har gått bra idag, men när jag skulle hen var jag helt slut ju!. jag och gubben for hem och hämtade träningskläderna och sen for vi och tränade :) gick väl så där., var jätte trött i huvudet.. Men gjorde mitt bästa :) Sen for vi hem till mamma o pappa och åt middag , väldigt gott;) Vi for också ditt för att pappa skulle hjälp mig med min nya mobil, det blev en iphon 4 :) är hur nöjd som hels med den!! :D och pappa var så snäll som fixa allt åt mig!! Tack så jätte mycket!!:) och tack mamma för väldigt god mat!!!:) Nu måste jag sova, god natt sov så gott på er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0