Jobb,träning , vila

Hejhej!


Jaa nu har jag ja just kommit hem från gymmet, gubben och jag tränar tillsammans nu jag tycker det går bra :) och han hjälper mig såå mycket :) han är såå himla fin min gubbe<33 Såå idag å träna vi axlar och magen...:) Jag tycker det bara går bättre och bättre för varje gång jag träna, såå det känns bra att det ger något :)

Idag har jag jobbat hela dagen 7.00-15.30 och det har varit en lugn dag på jobbet..:) jag gillar verkligen att jobba på hemtjänsten, trivs så bra där! Jag hoppas att andra ttycker det också, jaf försöker göra mitt bästa .:)
Efter jobber for jag och gubben och handlade lite mat, det blev kycklingsallad till middag mm riktigt gott var det :D

Nu blir det bara mys framför tv och försöka att varva ner lite grana :) Imorgon kommer min syster och hämtar upp mig när hon har varit med Lillen till läkaren, såå då ska jag följa med henne hem och umgås med henne och Lukas och såklart 2:an :) Ska blir riktigt kul :)

Ska se på Plastikturisterna :) heråååpusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0