Gubbens dag idag!

Hejhej :)

Sitter hemma hos mamma och pappa nu :) Har nyss fikat och druckit kaffe :) Fick gooo maten här, rådjur & pommes och en väldigt god sås till :) Idag Har vi firat killen min, hela hans familj kom på dagen och det var väldigt trevligt och mysigt :) Riktigt kul att träffa alla...:) Var ju som sagt ett tag sen vi såg varandra..tråkigt nog...:S
Ikväll blir det bara lungt...en myskväll i Näsland och se tv och äta gott =)

Imorgon ska vi få besök av faster och farmor dom ska komma och kolla hur jag bor :) Det har ju aldrig varit hos mig..:) såå det ska bli kul att vis dem hur jag och kirre bor :) Får se om vi hinner till stan en sväng , :) ska kolla på lite saker :)

Ne nu ska jag umgås med Faster och farmor :)

pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0