Familjen+ släkten!

Good dag!
Jaa har just sprungit runt som en took och snabb städat lite, har dammsugit och plockat undan saker, och vädrar sängkäder, och hett in en maskin tvätt..:) Osv..:) Pappa ringde mig när jag låg och sov eller aa jag låg väl och halv sov hahah :P

Men allla fall så sa han att han och mamma var på väg hem nu till Näsland :D Och han frågade mig om jag ville att dom skulle hämta mig när det skulle i väg och handla :D sååklart vill jag det , dom har ju varit borta i en veckan nu såå har ju saknat dom såå mycket! Dessutom är min faster och farmor + mina småkusiner på besök :) som jag har väntat på allihopa!! :D Såå snart kommer pappa och mamma och hämtar mig :D

Såå det blir nog middag med hela huset fullt! :) Jag trivs såå himla bra när vi är samlade! Det är som förrr! Jag älskar min familj och min släkt! Såå vi blir nog där en bra stund kan jag tänka mig ;)

Igår såå fick jag jobba, åh såå glad jag blir...! Och inte bara för att jag tjänar pengar...utan...jag vill verkligen jobba..det behöver jag verkligen, jag mår såå himla bra på hemtjänsten..sen for vi hem..och jag gjorde middag och min bror blev middags gäst :) Såå jag gjorde Köttbullar med sås och fullkornsmakaroner :) mums ! Sen for dom iväg och jag gick och vilade...det blev lite väl länge...men men...sen tog jag bara det lugnt...:) såg på tv och bara va...

På fredag fyller älsklingen 23 år...:) Blir att fira honom men hans familj...sen kanske dagen efter att min familj kan komma och firahonom :) det är som lättast efter som jag har sån stor familj ..:) Såå det är lättare att ta dom en dag i taget ;)

Ne nu ska jag gör mig i ordning innan pappa kommer :) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0