Gott Nytt år!

Gott nytt år allesammans! Jag hoppas verkligen att alla får en riktigt trevlig och bra kväll!..:) Jag och älsklingen vaknade vid 10.00 idag, skönt att sova lite längre..Och som man alltid gör så kollar man på mobilen när man vaknar. det gör jag alla fall :P och då hade jag fått tre sms, ett var från min syster och vet ni vad?? Jag har blivit MOSTER ...jag fick en jätte fin blid på lillkillen awww..sååå himla fin<3  det var en riktigt bra present =) Allt hade gott bra, och ganska fort så det var ju skönt att höra :)

Sen runt halv tre for vi hem till mamma och pappa , mamma fick färga mitt hår...det behövdes hahha :) blev jätte bra :) sen gjorde jag mig i ordning in för kvällen..blev min nya klänning den är mörkbrun med röda fina blommor på...den är jätte fin älskar den <3 Har nog aldrig varit så nöjd över ett köp ;) Ska he upp en bild på den när jag har lag in bilderna på datorn :) Det har varit en underbar kväll, med god mat och trevligt sällskap :)

Imorgon får vi se vad som händer..blir nog säkert en lugn dag bara ..:) Blir nog att stanna en stund här hos mamma och pappa :) ska sova över här :P  Ne nu ska jag sluta skriva, men ha en fortsätt trevlig kväll!
Gott Nytt år
Pusss byebye Hoppas alla får ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0