Börjar om från början!

Hejhej på er! Jaa jag har bloggat förut men tyckte att den andra bloggen var för komplicerad ...Men nu har jag tänkt börja om :) Jag kommer mest skriva vad som händer i mitt liv, kan hända det kommer slinka in nå bild på några kläder någon gång då och då :) VAd händer just nu i mitt liv, ja jag bor med min kille utanför vännäs som jag gjort mer än ett år..triv super bra här :) Sen ska jag berätta att jag är ny opererad , har opererat min rygg för andra gången...har en "sjukdom" som heter skolios,,,och det är när ryggen kröker sig och bli sne...Idags lägget mår jag bra, har ju gått nästan 4 veckor sedan sen jag blev opererad, det gick bara bra och jag är glad att jag har fått det gjort! :) Men det var en tuff första vecka vill jag lova...! Men nu är det gjort alla fall! Och jag blir bättre för varje dag som går som tur är! :) Jag hade nog inte klarat det utan min älskling...och min familj dom har verkligen varit ett bra stöd..jag är så tacksam att jag har dem <3 Älskar er<3

Nu ska jag krypa ner under täcket, god natt sov så gott! puss o kramTog bilden härom dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0