30 December

Gokväll! Har just sett filmen Snabba Cash, tycker i helhet var filmen bra, men där i mot tycker jag inte slutet var bra...Men ja hoppas det kommer en fortsättning vem vet? Idag har jag verkligen inte gjort någonting vettigt...blev en slapp dag...skönt men små tråkigt..men man ska väl ha såna dagar också ;) :P Imorgon är det Nyår ska vara hos mamma och pappa...blir lättas så eftersom jag inte orkar fara ut på någon krog. Men jag tror det kommer blir mysigt och roligt :) Får se om vi soveröver där, det ordnar sig nog ;)  Ska åka tidigt till mamma och pappa imorgon inte jätte tidigt men kanske på dagen..mamma ska få färga mitt hår...var ett tag sen nu så det behövs! ;)
Ne nu ska jag sluta skriva...jag skriver sen om vad som hände på Nyår ;)

Ha det pusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0