28 December

Hejhej :) sitter och ser på Supersize VS super skinny, det är ett ganska bra program :) Idag har jag inte gjort så mycket, men jag orkar mer saker för varje dag som går...:) Skönt att kunna göra något , och inte bara ligga ner och se på tv..från början när jag hade ny kommit hem från sjukhuset fick gubben min göra allt och då menar jag allt...för jag fick ont vad jag än gjorde..:S Men nu kan jag alla fall göra små saker som laga mat,tvätta lite och diska..jag orkar till och med gå ut med min lilla hund...:) Så det känns bra att jag blir bättre för varje dag som går :) Jag hade inte klart mig utan min älskling<3

Imorgon är planerna att jag och gubben ska fara in till stan och shoppa lite...oj så jag längtar..!! Jag hoppas jag orkar...för jag vill verkligen kolla runt lite! Var länge sen nu...! SHOPPAAA ssåååå roligt älskar kläder!!:)
Men nu skaa jag fortsätta se på tv :) puss o kramEn timme efter jag hade vaknat upp från narkosen...var väldigt väldigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0